Off I go

Företagsekonomilektion, kul. Sitter med Miranda, Josefine, Ronnie, Lena, Julia och Caroline och har ingen lärare på lektionen. Om 30 minuter kommer pappa och hämtar mig och skjutsar mig till Degerfors för att ta tåget till Stockholm! Är framme om tre timmar, sweet! Håret ser iallafall LITE bättre ut, minder oranget mer grått. Hellre se ut som en 80-åring i håret än en ginger (no offense). Ellen ska möta upp mig när jag anländer och sen blir det att möta Sara inför kvällens bravader. Dags att vara duktig. Adios amigos!

Kommentarer
Postat av: zara

kan du inte berätta lite om din förra klass?

om personerna. de du umgicks med/inte umgicks med.. bilder? vore kul att se ditt gymnasieliv i sthlm

bra blogg!

2011-04-18 @ 15:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0