Ledig torsdag

Jag har kommit hem rätt så nyligen efter att ha firat min lilla kusin som fyllt nio idag! Hon fick någon pet store eller vad det nu hette, massa små djur som man kan klista dit klistermärken på och pyssla med. Bjöds på hemgjord marängsviss också, fruktansvärt gott och mindre nyttigt!

Förövrigt idag så har jag inte gjort så mycket, vaknade vid tolv, tittade på animal planet och djurpolisen (aaas bra!) i någon timma. Gick sen ut och satt mig i solen i en och en halv timma, har varit helt fantastiskt väder idag! 14 grader i skuggan och strålande sol. Därefter utförde jag lite ärenden på banken innan jag åkte till min kusin. Nu inväntar jag big brother och spelar lite dataspel... so long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0