Utan dina andetag

Sitter och dunkar kent för full rulle samtidigt som jag proppar i mig choklad, gött! Skoldagen har varit skön, åkte hem till Carro på morgonen så jag slapp sova i bilen, hah! Efter skolan drog jag hem till Carro igen för att söka lite hus i Visby under Stockholmsveckan (gäller att vara ute i tid). Tog sen bussen in till stan och mötte pappa, köpte lite mat och skulle även kolla på en ny iPod till mig, har lyckats trasha min iPod touch dessvärre, men shit happens. Tyvärr var bara affären stängd så får fixa det någon annan dag.

Helgen är ju snart här, ska bli sjukt bra! Imorgon börjar jag tre och slutar tio i fyra, bra goa fredagar jag har. Tyvärr så har det dock uppstått lite komplikationer, skulle ta bussen 12:40 till Carro för att lämna sovsaker och så, men vi måste göra en annan sak vid 10-tiden, vilket innebär (eftersom jag bor utanför staden) att bussen inte går ofta och jag måste åka hemifrån typ kvart över sju... Nåväl, vi drar till skolan tillsammans och efter åker vi hem till henne och fixar, ska nämnligen ha kräftskiva med ett gäng personer dära. Sjukt roligt! Sen drar vi nog vidare frammåt natten... Sover hos Carro då med.

På lördagen ska jag sen bli hämtad (NIO PÅ MORGONEN) av pappa för att gå på hundutställning, hans idé då han vill att jag ska hitta någon annan hund att falla för istället för min mops men nej jag tänker inte gå på det. Jag ska ha en sådan! Efter det åker jag väl hem och fixar mig innan jag drar hem till Carro igen, fast hon kommer vara på jobbet men jag ska chilla där tills hon kommer vid 9-tiden, så blire nog någon trevlig fest då med. :) Sover antagligen hos henne igen då, hehe. Nu ska jag ringa Peter för att ha någon att prata med under min cancer-stund. Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0