Take a minute

Precis kommit hem, och äntligen får jag en chans att andas ut. Veckan har än så länge varit rätt så stressig. Vår bil blev ju sönderslagen denna helg så vi har haft mammas bil (I hate it!). Nåväl, har haft massa håltimmar idag, sammanlagt bara två lektioner på 5 spenderade timmar i skolan. Och egentligen skulle jag haft italienska med vår efterblivna vikarie men orka det.... Ska ta bussen in till stan om en stund igen, ska köpa hårfärg. Min utväxt är ju förfärlig. Jag suger förövrigt på att uppdatera så nu får ni veta vad jag gjort denna vecka (och ja det är feeeeeeett jävla intressant!)

Måndag: Skola, skippa spanskan, åkte hem till mig med Carro och bakade kladdkaka innan jag drog iväg till ridningen.

Tisdag: Så oskön dag. Jag var ett lik när jag vaknade, så sjukligt trött. Men orkade mig upp och iväg till skolan, och efter skolan så städade vi ur MUF-lokalen här i Karlskoga och därefter hade vi en liten MUF kampanj i folkets hus. Åkte hem till Carro efter det och kollade idol innan jag rullade hem.

Kampanjen i folkets hus i tisdags, Karlskoga.

Onsdag: Var nog lika trött imorse, om inte tröttare. Körde på världens-mest-slitna-men-mysiga-kläder-dag. Skönt! Hade som jag skrev tidigare bara två lektioner, men det var väl skönt. Gick runt lite på stan med Lena och Julia efter skolan innan jag åkte hem.

Torsdag: Skola, min enda sovmorgonsdag. Börjar elva, love it! Efter skolan så ska vi på kvällen ut och käka och kampanjera med både MUF och moderaternas förbund. Kan bli riktigt trevligt, vi ska även ut och knacka dörr.

Fredag: Rullar till Stockholm, min fina Ida har ju blivit en stor chey så vi ska fira henne och gå ut och äta tillsammans, ska bli jättetrevligt! Får se vad kvällen bjuder på!

Lördag: Ska väl träffa min sköna böna Peter, på kvällen vet jag att hela pappas sida ska ut och käka på gondolen, farmor och farfar ska bjuda och ville väl träffa alla innan dom åker tillbaka hem till USA igen. Efter middagen hittar jag väl på något trevligt!

Söndag: Åker hem igen, får se när. Beroende på om vi åker tidigt eller inte så ska jag möta Carro, Emma, Hanna och resten av MUF gänget i Örebro och valvaka.

Och nu ska jag ringa Boel och sen kika om one tree hill kan börja någon gång snart, puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

RÄTTA TAKTER!!! DEN DÄR SÄMI RAJPEN KAJPEN KAN JU TA SIG.. inte ska någon obildad bonde få komma och ha en åsikt.

2010-09-15 @ 16:22:30
Postat av: AGGIEE

NÄHÄ SKA DU TRÄFFA PETTAN MEN INTE MIG, VA? VA? FYFAN SANDRA.. TRODDE JAG VISSTE VAR JAG HADE DIG.. SLYNA

2010-09-15 @ 20:09:34
Postat av: Anonym

Miss you! Och nice att du börjat kampanja :D Kör ju förfullt med reinfeldt i skolan haha! <3<3

2010-09-16 @ 18:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0