Stuck

Då vare klart. Jag bor kvar här i Karlskoga och flyttar från Stockholm. Mamma fick jobbet i fredags, hon kommer hit på torsdag och så ska även hon kolla på huset som jag och pappa redan varit på visning utav. Ett hus som är jävligt fint i grunden, planlösningen osv. Däremot så ska vi byta golv i alla rum, byta tapet i alla, blåsa ut hela köket och göra om det och detsamma med våra tre badrum, men efter det ska det nog bli fint. Och juste, MÅLA om huset också, det är blått. Riktigt fult blått också, ser ut som barnprogrammet "nalle har ett stort blått hus" haha.

Söndag idag iallafall, fredagen var minst sagt vild. Kräftskiva hos Carro med 5 tjejer till, och om vi säger såhär. Det var inte bara "lite för mycket av det goda" för mig, utan det var en herrejävlans massa för mycket, jag var stupfull. Har extrema minnesluckor men hade iallafall kul, efter att vi var hos Carro drog vi till någon fest (jag däckade dock och sov bara där), men när jag vaknade så drog vi vidare till krogen tills vi blev utkastade (haha). Lördagen som också skulle vara en kväll med utgång spenderades hemma med en ordentlig bakfylla. Nu ska jag laga mat! Adios! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0