Nattligt inlägg

På natten är min hjärna på hugget, bra och dåligt.

Bra saker jag kommer till underfund med under natten:
90201 är fan världens bästa program, jag måste köpa boxen!
Min mamma är min idol, förebild och bästa vän.
Jag kissar bara två ggr/dag men då jävlar!
Jag städar bättre på natten.
Vilka som är mina riktiga vänner.
Min katt är bra gosig ändå.

Lite tråkigare saker som man kommer att tänka på natten:
Jag har blivit beroende, eller snarare.. besatt? Jävla DU.
Fast du är perfekt, men världen sämsta. eller nej.
Min mascara är vattenfast vilket gör att jag sover med macara ständigt.
Jag vill ringa dig. Hela tiden. Besatt. Jag hatar dig.


Nej jag är paranoid eller något. KUK! Marlie är likadan som mig, det gillar jag. Nu ska jag sova, orkar ej avända hjärnan. Eller först lite efterlängtat DATASPEL! =) wooooho hejsvej


Kommentarer
Postat av: Marlie

FYFAN, hata dem.........!!!!!

2010-10-02 @ 20:46:33
URL: http://marlies.blogg.se/
Postat av: Maxlinnea

Great Job!Been putting down Torginol for 20 years,Nice to see a sight that i can relate too.

2011-03-18 @ 11:03:44
URL: http://maxlinnea.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0