Moderat-dag

Nästan hela gänget idag!

Finns nog inget att nämna angående skolan idag, gick snabbt och var ingen jobbig dag helt enkelt. Efter skolan så mötte jag pappa och fick pengar, måste ju köpa något fint till Ida och sen lite andra småsaker som jag behövde. Därefter åkte jag och Caroline till Sandviken och mötte moderata förbundet och knackade dörr i två timmar, träffade då på den skönaste snubben på länge asså..

Så jävla go va han! Riktigt gammal pensionär som knappt kunde gå, men fan vad glad han blev när jag kom och skulle ge honom moderaternas kokbok och lite sådär, han bjöd in mig på saft och bullar och hela köret, haha. Tydligen så kände han min farfar också som varit hans chef och grejer, så jävlar han kunde prata om de gamla goa tiderna en hel del. Nej men det var riktigt roligt, han snacka om hur sossar förstör jorden och att om Mona Sahlin får styra Sverige ska han göra de flesta en chans och massproducera en självmordapparat! HAHA

Därefter drog vi hela moderatgänget iväg och käkade på Harrys, vilket var jävligt trevligt. Kom nyligen hem, kollar på debatten nu och ska strax proppa i mig lite plopp och kexchoklad, de gillar vi! Och imorgon kör vi på Stockholm, tagga tagga till!! (måste bara tillägga HAHA till alla i Stockholm, vi har inga läxor alls typ! IN YOUR FACE!!!) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0