i could really need a wish right now

Hemma från skolan idag, och varför? Jo jag var trött så sa till pappa att jag är sjuk. Bara det att nu får jag dåligt samvete, min skolgång här har blivit rätt kass. Skolkar egentligen inte så mycket enligt mig, hälften av skolken är inte riktig "skolk" utan det beror på vår bitrände rektor (som antagligen är resultatet av en incest-insident) som skrivit ut fel schema och dampat sönder mitt schema så att jag gått till fel lektioner massa gånger, men jag har ju ändå vart i skolan och på den lektion jag trott var rätt? Borde inte vara ogiltlig frånvaro, det är ju inte mitt fel?

Sen är dock spanskan mitt fel, haha. Har varit på första lektionen och sen vägrat gå dit, usch. Men jag får inte byta bort spanskan så MÅSTE gå dit. Vilket helvete. Vi är en grupp på 5 pers som har spanska liksom? Det suger hästballe. Kul att komma tillbaka efter typ 12 skolkade lektioner också..

Jaja, nu ska jag försöka vara nyttig idag, ska rensa lite i rabatten och sen plugga italienska också. På fredag åker jag till stockholm iallafall, och Caroline följer med! Kommer bli jävligt roligt tycker jag allt :) Men so long!

Underbara jävel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0