Hej hopp

Ska strax ta mig en dusch, har varit hemma från skolan idag med. Don't ask me why, var väl för trött. Fast jag tror faktiskt att jag har feber, eller så vill jag att jag ska ha det för att det ska låta bättre med att jag stannat hemma(?) Nåväl, har spenderat dagen med att inte göra något, jag menar.. Vafan kan man göra hemma? Kolla tv, sitta vid datorn, prata i telefon och äta? Det är det jag gjort typ, skoj! Imorgon ska jag ge mig iväg till skolan iallafall, måste vara en duktig flicka.

Något mer att tillägga? Not really. Ska till Stockholm denna helg, IGEN. Börjar nästan bli lite uttjatat. Man vill ju ändå vara här lite på helgerna också, men vi ska hämta bilen från verkstaden. Nej nu ska jag röra på mitt feta arsle, växer snart fast i denna stora fotölj. Puss på rumpan

Skulle inte sitta fel med lite sommarvärme nu, fittsverige.


Kommentarer
Postat av: Anonym

upp ur fåtöljen! annars kan fittan växa ihop också!

2010-09-21 @ 18:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0