Even if you where a million miles away

Sitter framför tv:n med pappa och kollar på fångarna på fortet, finalen. FAAAAN vad spännande. Can't keep my mind of the screen. Blä. Sov hos Carro igår, och idag har vi haft "klassdag", så vi har typ gått runt på stan och fått massa uppdrag, allt från att ta foton på hundbajs till att sjunga för barn och filma det, jag lovar ska lägga in filmen... Trött är jag som en jävla häst, kollade film halva natten hos Carro, sjukt bra film. Vafan det nu hette, Sandra Bullock var med och någon jätteneger som kallades Big Mike.

Åhja, sovmorgon imorgon. Börjar elva på torsdagar, men tyvärr så går det ju inte fittbussar så jag åker med pappa på morgonen vid 9 tiden, woho då blire bara två timmar att vänta på att man börjar. Life sucks. Jag lovar jag ska ligga i bilen och sova istället som någon jävla luffare.... Nu blev någon inlåst i ett rum på tv-programmet. HAHA! Hejsvej.

Kommentarer
Postat av: Gonio

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.

2011-11-18 @ 20:49:51
URL: http://gonio.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0