Underbara du

Jag saknar dig som en galning! Du är en så jävla bra människa, hela vägen igenom. Du är en sån som man kan göra allt med, allt. Och ja, vi har väl ändå gjort det mesta med varandra? Polen, sommaren 09 (mer behövs inte sägas va? (; ), alla fester, hur jag verkligen kan prata med dig och hur du verkligen förstår mig, hur jag har så lätt för att börja skratta när jag är med dig, hur bland mina starkaste minnen i livet är dem med dig. Ja det finns så mycket, och det suger att det inte finns någon som dig här i Värmland. Marlie Eldh Bastman, i love you!


Finns ingen som du, ingen. Ändra aldrig på dig, du är perfekt!


Kommentarer
Postat av: Marlie

<3 saknar dig sjukt mkt

2011-07-23 @ 17:24:41
URL: http://marlies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0