Stockholm

Jag är så jävla glad! Veckan har gått bra, bättre än förväntat iallafall! Hade spanska prov i måndags (jag suger på spanska och hade inte pluggat alls) så jag trodde att jag inte skulle kunna svara på någon fråga alls, men icke så! Jag kanske lyckas få G faktiskt, haha sämst egentligen men jag är fan stolt. Sen så var det matte B prov på tisdagen och det gick också sjukt bra, inte speciellt svårt prov så jag vågar nog gissa på ett vg+/mvg. Sen så har veckan bara rusat förbi.

Imorgon (torsdag), så åker jag till Stockholm efter min engelska (klockan tolv). Träffar sen Peter och tar väl en fika i stan eller liknande, på fredagen är det Marlies födelsedagsfest och jävlar vad kul det ska bli! Marlie som är den roligare i världen att festa med! Det är även maskerad och jag har precis kommit på vad jag ska vara.. Städerska, ni vet en såndär maid man har i frankrike? Haha. Kommer hem igen på söndag, får se om jag skriver något mer innan dess. Beror på vad jag har för mig. PUSS

Såhär ska jag typ se ut, haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0