Sommaren 2010

Inledde sommaren med en födelsedagsfest. Här ska Ida precis lapa vodka ur min navel


Åkte studentflak med några klasskomisar + treorna som tog studenten i vår skola


Hade själv skolavslutning


Söp mig sjukt full en utekväll och slutade typ med
en miljard bulor i huvudet fårn alla gånger jag ramlade baklänges....


Spenderade många kvällar vid Sköndalsbadet, varm pool och saft.


Festade i Båstad under tennisveckan med vänner


Tog det lugnt och njöt av sommaren med Sara


Åt ute med Peter och Andreas


Var i Gran Canaria med världens bästa vän och levde livet!


Var såklart på grönalund


Flyttade till Karlskoga och hade kräftskiva hos Caroline.


Besökte Stockholm på helger och träffade bla. min fina Ellen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0