Sommaren 2009


Åh vilka minnen från denna kväll, både bra och dåliga. Definitivt en kväll jag aldrig kommer glömma. Gamla "gänget", jag, Sara, Sofie och Marlie som var och festa hos Sofies pojkvän. Så sjukt roligt, det dåliga, som ändå är något man skrattar åt fortfarande var bara när Marlie spydde ner hela bilen på vägen hem och spydde rakt över mig och i ansiktet på mig, men fan vad jag skrattar när jag tänker på det, hahah.


Min bror tog studenten och ja som ni ser på bilden så håller han på att bli dränkt i champagne av sina vänner. Längtar tills det blir jag som tar studenten, tyvärr får jag ju inte ha utspring från Östra Real som man så fint drömde om men det bli säkert bra med Bregårsskolan också ;)


Jag var i Båstad med Maria under tennisveckan i roade mig.


Jag krökade i en park på söder innan nrj in the park med massa av mina vänner.


Jag lurade en jävla massa vänner att jag färgat håret orange (ja det är mitt hår) men det var då jag färgade från mitt platina blonda till brunt, och man ska alltid färga rött mellan och såhär såg det ut då.


Jag var på Coldplay konsert på Stadion med min älskade Agnes. Åh om jag längtar tillbaka!


Hade värlens mysigaste "asiatiska-middag" med Peter, Agnes och Axel där vi lagat massa olika maträtter. Jättemysigt och jättegott!



Jaaa, det var några småsaker som jag gjort det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0