Something right

Hi there! Sitter i köket i nya huset och gör absolut ingenting, har inte gjort något vettigt alls denna dag. Alla lektioner har varit sjukt onödiga, kolla film, prata och sitta framför facebook, sånt jag likagärna kan göra hemma. Nåja, som ni kanske märkte ovan så har jag alltså flyttat in i nya huset, mycket närmre till allt. Gud så skönt! Större är det ju också, så det är bara en massa plus med detta. Det enda negativa är att vi inte fått tv eller så än, sitter med världens segaste mobila-internet just nu, inte det roligaste... Detta innebär även att jag missar första avsnittet av Desperate housewives ikväll :( :( :(

Vad mer? Pappa åker till Stockholm imorgon och är borta över natten, och jag har min enda sovmorgon på torsdagar så äre fest eller? Haha. Nej slut med att jag sitter här och skriver massa ointressant skit, jag ska jogga på vårt löpband  nu, ska bli en duktig flicka. Var även ute och jogga/promenerade igår med Carro! *stolt*. Idag ska fan vara sista dagen jag röker, iallafall sista ciggen denna månaden, keep it real. Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0