Snabb-helg i Stockholm

Vad sägs om det? Kommer fram till Stockholm vid halv tio på kvällen och åker vid halv tio på morgonen igen. Ska bara hit för att fylla några flyttkartonger från huset här, nu ska typ alla mina saker med. Har ju köpt nya huset och allt så vi har börjat flytta in, det är gött de! :) Förutom hur extremt fult allt är där just nu, men bättre än att bo på mitt fjuttiga landställe mitt ute i skogen, haha. Klar förbättring.

vägen till Stockholm har fan varit bland de roligaste, pappa körde på högsta volym i högtalarna så hela bilen vibrerade till macarena, bra grejjer eller vad? Stannade och åt världens godaste mat på någon restaurang på vägen så fan jag är nöjd asså. Kvällen har spenderats med mina två absoluta favoriter här i Stockholm, Agnes och Peter. Kan inte bli bättre än så. Peace out jag ska sova nu.


För att liva upp stämningen slänger jag in en bild från idag.
Haha retardet själv på bussen till skolan, snygg cheeeeeeeeeey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0