Sex on fire

Såndär seg kväll. Jag har inget att göra, vill inte gå och lägga mig för då vaknar jag bara tidigt, och när man ändå har sovmorgon till tre så vill jag fan utnyttja den. Jag gör absolut inget i detta nu. Lyssnar på musik och är inte på facebook, vilket är sjukt tråkigt. Facebook är tråkigt efter att man varit inne i några minuter och kollat in alla nya händelser. Sitter bara och skriver massa tråkiga kommentarer på allt tråkigt som händer just nu.. No life :-)
Nää men förutom det så har jag och Carro tagit en promenad idag, gått till kyrkogården och tänt ljus, varit på konsum och köpt godis och sätt den snyggaste kille i denna stad och bland de snyggaste jag någonsin sett i hela mitt liv. Det var alltid något det! Och jag har hans regestreringsnummer, vad jag nu ska med det till ;) Haha. Imorgon blir det Stockholm, får se vad gamla hemstaden har att erbjuda. You never know...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0