Min dåliga dag fortsätter....

OH LORD! Slutar detta aldrig? Håltimme på tre timmar, dvs åka hem, äta och kolla på film. :) Går för att hyra en film först, visar sig att jag tappat mina pengar så jag måste säga "eeh, oj jag har visst inga pengar, jag kommer tillbaka senare." Hatar sånt.
 Tar bussen hem, men när jag ska gå av så fastnar min ena hörlur på något sätt så jag står och sliter i den medan tanten i bussen öppnar dörrarna och tittat skitsurt på mig, hon börjar ropa i högtalarna att det är här jag ska av och att jag ska skynda mig så jag sliter i hörluren och hela skiten förstörs :(  RIP! Jag lever inte utan musik i öronen när jag sitter på bussen eller går.... My life is ruined.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0