Jääävligt intressant

Jag har färgat håret runt 100 gånger
Jag går på ridning och jag älskar det
Jag har alrig haft ett förhållande på mer än ett år
Jag är allergisk mot getingar
Jag tycker om att gå promenader
Jag är sällskapsjuk
Jag har i princip inget immunförsvar
Jag har haft av min ena hälsena
Jag har alltid haft väldigt lätt för mig i skolan
Jag plattar håret varje dag
Jag har spelat mycket fotboll och innebandy.
Jag är född 17 maj 1993
Jag har flera bästa vänner. Den bästa är nog Agnes.
Jag gillar att umgås med mina föräldrar
Jag hatar att sova själv
Jag är en mattenörd
Jag vill bli advokat
Mitt sämsta ämne är spanska
Jag har gått i 4 olika skolor
Jag har varit kär 3 gånger
Jag har en storebror
Jag har bott i Stockholm hela mitt liv, tills nu
Jag har blivit sårad en hel del
Jag har även sårat en hel del
Jag litar sällan på folk
Jag är väldigt morgonpigg och hatar när folk sover länge
Jag älskar sushi
Jag röker men försöker verkligen sluta
Jag har haft en katt, men han blev påkörd
Jag älskar att vara i fjällen och åka skidor
Jag älskar att resa
Jag älskar körsbärstomater, bättre än godis
Jag älskar min mamma mest på jorden
Jag älskar musik
Jag är naturligt blond och har blå ögon
Jag är rädd för att förlora någon jag älskar
Jag har ingen bra självkänsla och skyller oftast allt på mig själv
Jag har ett väldigt dåligt samvete
Min bästa killkompis heter Peter och är jävligt lätt att prata med
Jag vågar inte vara ensam hemma på kvällar och nätter
Jag har aggregationsproblem och kan inte kontrollera mig om jag blir arg
Jag kan deppa ihop för onödiga saker
Jag har höga krav på migsjälv.
Jag har svårt att komma överrens med vissa
Jag gråter till alla disneyfilmer som finns
Jag är väldigt ärlig och säger mycket jag inte borde säga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0