Home sweet home

Detta är antagligen sista gången som jag någonsin sitter framför datorn i mitt rum, sista gången jag kommer sova i mitt rum, äta frukost här och antagligen sista gången jag ens vistas i huset. Lite sorgligt faktiskt, det är ändå här jag bott hela mitt liv och växt upp. Det var här jag lärde mig att cykla, samlade på sniglar i min dockvagn, lekte cirkus med daggmaskar, hade övernattningar med kompisar osv. Har gjort så  mycket saker här som liten, menmen.. Lägger in lite bilder på huset från hemnet iallafall..

Badrum
Badrum.

Sovrum 4
Patriks rum

Vardagsrum
Vardagsrummet.

Övre hall
Hallen på övervåningen.

Sovrum 1
Mammas och pappas rum.

Sovrum 2
Mitt älskade rum, dock världens sämsta bild på det. Vem fan vill se ett fult skrivbord?
Hehe på stolen där sitter jag just nu :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0