Friday I'm in love

Hej alla mina miljoner läsare! Jag ligger som gjuten i sängen nerbäddad under täcket för tillfället. Skönt det! Skolan idag har faktiskt gått riktigt fort, förutom det jävla engelska provet. Gick rakt åt helvete. Jag kommer typ få G. Usch.

Nej nu blir jag lite ledsen, men vad som alltid muntrar upp är ridningen med kusin, vilket hela kvället gått åt till. Så jävla skönt att bara rida ut i skogen i två timmar och komma bort från allt annat, mys! Efter ridningen var det rakt hem, tugga i sig tacos och sen la jag mig här. Det är ju paradise hotel klockan 11 ikväll också, inte bara 19:30, tur för mig som missa! Köpte godis på vägen hem också, tjock som jag är så det ska svullas! Simma lugnt kissen!

Bara att älska låten, som även är med i andra avenyn. Ett program som bara måste ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0