Filmkväll

Nej men tjenare. Sitter hemma och gluttar på dansfeber just nu, haha sorglig människa. Ska strax kolla på ps. i love you som går på tv ikväll, ta fram en stor skål godis, poppa popcorn och hälla upp läsk och mysa till filmen med mamma och pappa.

Måste fyfan bara tillägga att Carro, du skämmer ut mig. Jävla video på facebook från igår, yeah jag vet fan vad jag kan dansa. Inte lite full heller så gör ju fel hela tiden, men jaja. Är inte fjolla, ska inte avtagga mig själv ;) Och Agnes, tack för din insats till profilbild, jag är ju fan sexig på bilden. Oh lord. Facebook kan ju få en att skämmas något otroligt. :$ Dags att tänka på något annat.. Hejsvej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0