Busy busy

Fullt upp hela tiden nu när jag är i Stockholm. Efter att jag kom hem igår så var det bara att byta om snabbt, ta med all dricka och typ springa hem till Marlie. Vi förade där och drog oss sen vidare på fest, var ju inte värsta draget men jag hade roligt. Efter det så mötte jag en jäkla massa folk på tunnelbanan och ja jag minns inte riktigt vad vi gjorde om jag ska vara ärlig men jag var hemma vid 4 någon gång iallfall.

Blev väckt av pappa vid 10 sen, och då kan jag ju lugnt säga att jag mådde fan inte bra. Men jag gick iallafall upp och hjäplte till med att köra ner massa skit i kartonger innan jag fixade mig och vi åkte iväg till Norrtälje för att gå på min lilla kusin Idas dop! Åh skrutten! :') Var verkligen jättefint! Jag har precis kommit hem, lagat lite mat och hunnit möta Hjälmen också. Får se vad kvällen bjuder på. Vara hemma eller utgång? Det är frågan. Imorgon tidigt på morgonen åker jag hem till Karlskoga igen.

Jag och min älskade igår.



Jag och lillskruttan idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0