Åh ge mig jul!

Jag vet inte riktigt vad det är med mig, men helvete vilka julkänslor jag har! Ååååh ge mig julafton idag. Har precis suttit och lyssnat igenom en massa jullåtar och gjort en mini-spellista på min spotify med jullåtar :') Ge mig jul. Ge mig alla skratt, att umgås med släkten, äta god mat, kolla på Kalle Anka, lyssna på mysig musik, tända en stor brasa, öppna paker och så mycket mer. Åååh :(

Första året som jag ska fira jul med mina värmländska kusiner i år, blir nog riktigt kul skulle jag tro! Värmländsk jul? Jag har såna fördomar, fast dom är positiva. Har en bild av världens snölandskap, renar som springer runt på gatorna, att alla åker släde efter renar och grejer. Kan verkligen se hur tomten skulle komma promenerande på gatan här utanför.. Vet att det inte är så men det skulle passa sig bra, så sjukt mysigt. Men det ska faktiskt snöa på lördag hörde jag på nyheterna, det ni! Nu ska jag sjunga vidare till tänd ett ljus och låt det brinna. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0