White chicks

Har precis kommit hem från Caroline där hon, jag, Miranda och Josefine kollat på film och tryckt i oss onyttigheter. Jag mår fan illa av alla chips jag ätit, blandat med julmust och choklad. Fick skjuts hem av mamma så slapp man gå ute i kylan också, skönt det!

Har hunnit med en hel del idag känns det som, har städat rummet, sen kom några från klassen hit och vi lyckades fixa det sista inför en skoluppgift, därefter åkte jag och handlade skor och lite saker till mig med mamma, åkte hem, åt, åkte till Carro och here I am. Flitig tjej. Nu ska jag strax hoppa i säng för jag ska upp tidigt imorgon och iväg till Stockholm och träffa vänner. Puss

Kommentarer
Postat av: Bimbo Boy

Ha så kul i Sthlm!

2010-11-04 @ 23:16:57
URL: http://bimboboy.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0