Tog listan av Josefine och Miranda

1. Är du kär? - Nej kär skulle jag inte kalla det.
2. Hur många msnkontakter har du? - För många för att jag ska räkna.
3. Har du fimpat en cigg på nån annan? - Ja men inte med flit.
4. Har du legat i sängen brevid en kille? - Ja
5. Gillar du trocadero? - Ohja!
6. Har du blivit slagen allvarligt? - Beror på vad som är allvarligt, har blivit nerslagen. Haha.
7. Tar du droger? - Nej.
9. Har du pussat en tjej? -  Yes
10. Hatar du någon? - Hata är ett starkt ord.
11. Älskar du någon? - Ja, flera
12. Har några av dina vänner svikit dig? - Ja
13. Har du djur? - Två katter.
14. Har du legat brevid en tjej i sängen? - Ja
15. Hatar du dig själv? - Haha nej?
16. Gillar du orange? - Gingers är inte min grej.
17. Har du haft/har oskyddat sex? - Ja

18. Har du nån sjukdom? - Nej bara konstiga blodvärden som jag äter tabletter mot.
19. Har du skämt ut dig för den du gillar? - Öhm japp!
20. Har du en gris? - Pappa?
21. Har du en plattång? - 3 stycken
22. Har du en bror? -Yes!
23. Har du sjukt bra humor? - Den bästa!
24. Är du brunett? - Blondin egentligen.
25. Gillar du att stå i duschen flera timmar? - Badar hellre, men visst!
26. Tycker du om hästar? - Jag går ju på ridning så ja?
28. Har du skilda föräldrar? - Nej
29. Har du gått på simskola? - Haha ja
30. Har du sagt bög till en kille? - Yes
31. Har du sagt fitta till en tjej? - Absolut
32. Har du fuskat? - Hehe vem har inte?
33. Har du en teve på ditt rum? - Inte just nu.
34. Har du lunar? - HAHA nej
35  har du MSN? - Mjo...
36. har du en syster? - Nej
37. har du bruna ögon? - Nej blå
38. gillar du att fota? - Helt OK
39. har du sett dig själv brinna? - nej?
40. hjälper du dina vänner? Ja?
41. gillar du tacos? - Visst!
42. tycker du att du är söt? - Jag? Söt? Njae...
43. har du dansat? - Ja
44. har du spelat fotboll? - Ja ett flertal år
45. tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? - Snarare kåthet
46. kan du stå framför spegeln i timmar o
m du bara får? - Nej
47. har du ätit sniglar? - Nej
48. äger du en locktång? - Yepp
49. gillar du att tugga tuggummi? - Jarå
50. borstar du tänderna varje morron och kväll? - Oftast
51. gillar du kläder? - Vilka tjejer gör inte det?
52. hatar du falska vänner? - Ja
53. gillar du räkna matte? - Ja faktiskt 8-)
54. älskar du någon nu? - Ja
55: har du gråtit inför en vän? - Ja
56. kan du sjunga? - Kan ja, men det låter förjävligt.
57. har du sett nån dö? -  Nej.
58. säger du vad du vill? - Ja
59. är du lång? - Rätt så
60. vad är ditt namn? - Sandra
61. kan du tala spanska? - Un poco.
62. är du kortare än 1.60? - Haha nej
63. älskar du sommaren? - OM jag gör!
64. älskar du vintern? - Nej, bara julafton och nyår!
65. har du mer än 6 par skor? - Ja?
66. brukar du sjunga när du är i duschen? - Yesbox
67. har du hoppat ut ifrån ett fönster? - Ja
68. har du mer än 3 par mjukisbyxor? - Japp
69. gillar du att städa? - Ibland faktiskt
70. gillar du att sova länge? - Det är min passion
71. har du vart med om en olycka? - Ja
72. är du förvirrad? - Nej

73. har du mer än 6 par byxor? - Har 32 par jeans.
74. har du förlorat en vän? - Ja
75. gillar du att shoppa? - YES!
76. har du varit i paris? - Nej
77. gillar du ormar? - Nej inte direkt
78. klarar du dej själv? - Ja men skulle inte överleva utan mamma <3
79. har du lagat mat? - Yes, älskar att laga mat
80. är du klantig? - Katastrof!
81. har du foppatoffler? - Vad är foppafofflor?

82. har du mer än 20 låtar på din data? - Runt 1500 stycken
83. sminkar du dej innan skolan? - Jaop
84. har du träffat en kändis? - Ja
85. har du mer än 7 par nagelack? - Något sånt
86. har du busringt? - Haha ja (älskar det)
87. har du skällt på din bror? - Haha ja
88. har du en vän som skiter i dig? - Det är väl inte min vän isåfall?
89. har du velat göra saker men vågar inte? - En hel del
90. sover du med nått gosedjur? - Ja :$
91. har du åkt nånstans utan att du får?- Som liten säkert!
92. vill du bara bort ibland? - Ja
93. har du tältat? - Ja i en timma innan jag sprang in till mamma och grät för att jag var rädd (jag var typ 5 år och min bror berätta värsta skräckhistorierna)

94. har du brännt dig? - Ja. AJ!
95. har du lekt med levande ljus ? - Yes
96. har du lekt anden i
glaset? - Nej
97. skäms du ibland? - Hihi ja
98. bor du i skåne? - Nej fyfan
99. gillar du hip hop/rap
musik? - JArå
100. är du på sista frågan nu? - SNART!!
101. är du singel? - Ja

102. har du åkt flygpla
n nån gång? - Ja
103. har du kul just nu? - Nej jag fryser som fan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0