Pappakväll

Kom precis hem från att ha gjort lite alltmöjligt idag. Ha årsmöte med muf - äta ute på stan - hittat en väska och byxor som jag ska köpa på måndag - fixat till mamma inför ikvällen då hon ska iväg med min moster och mina kusiner på något i Degerfors - följt med och lämnat henne där - handlat mat med pappa.

Nu är jag iallafall hemma.  Ska plugga lite nu och därefter så ska jag och pappa äta middag, smördegsinbakad oxfilé med gorgonzola och någon potatissak. Sen blir det nog filmkväll och mys med pappa bara. Imorgon blir det upp tidigt, ska kötta sönder med plugg imorgon. Puss

Här ser ni hur roligt jag kommer ha i skolan nu kommande vecka.
Skjut mig någon. Snälla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0