INTE okej

Var ett tag sen jag skrev, helgen har sprungit förbi. Mina födäldrar förstörde dock min lördag. När jag varit och köpt dricka och så, fixar färdigt mig och allt inför kvällen så ringer min pappa och säger "vi åker hem nu istället för imorgon" så ja, jag hade inte val. Bara att sätta mig i bilen och åka hem. Kul lördagskväll!

Förövrigt så är det äckligt kallt och jag hatar livet just nu. Iförrgår råkade jag förstöra elen i hela huset på något vis, så när jag vaknade var det 10 grader i huset, åh vad roligt! Glädjen fortsätter med plugg så det bara skriker om det, fem prov nästa vecka. ÖH kul. Ibland vill jag dö. Dags för desperate housewives nu! Puss

Jag och Maria i fredags hemma hos Jens på Söder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0