Home again

Har precis kollat klart på Beck. Kom hem precis när filmen började. Tänkte dra en snabb resume över min långhelg i Stockholm.

Torsdag:
Kom fram vid 11, gick runt på Naturhistoriskariksmuseet och kollade på Cosmonova med klassen. Värdelös film förövrigt. Åkte sen och åt sushi/thaimat med Adam och Carro. Gick runt lite i stan och kikade på saker och tog sen en fika innan jag åkte och mötte Sara, åkte hem och lämna alla mina saker innan vi gick hem till henne, åt godis och kollade på film innan vi sov.

Fredag: Vaknade hos Sara, fixade mig och åkte in mot stan. Var även med Jeanette då, var förbi Saras skola bla. Åkte sen hem, fixade mig och så, åkte sen in till Söder och mötte Maria och Yolanda hemma hos Maria. Drack någon cider där innan vi åkte till Melihas födelsedagsfest och spenderade några timmar där. Sen gick vi hem till Aron och fortsatte där innan jag styrde stegen hem till Oscar och sov där med honom.

Yolanda, Jag, Maria och Meliha på bilden från i fredags.



Lördag: Vaknade vid tolv, drog hem och mötte moster hemma. Hjälpte min bror att flytta ut och hem till min moster där han ska bo ett tag framöver. Följde med dit och åt lasange och myste lite innan jag åkte hem till Peter och mötte Agnes, Axel och Andreas där. Vi lagade ihop wok och lite så och käkade tillsammans och drog därefter hem till mitt tomma hus där vi drack vidare litegrann. Blev dock as trött från ingenstans så jag och Peter gick och sov på min sunkiga madrass i mitt rum, mindre bekvämt ja...


Jordens två bästa vänner i lördags!


Söndag: Vaknade vid elva. Mamma och pappa kom hem strax efter med donken mat till mig och Peter. Har packat flyttkartonger hela dagen och åkt bil annars. Mindre kul. Sovit hela bilresan och ätit på någon restaurang på vägen. Nu ska jag sova för jag är döden själv. Börjar åtta imorgon. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0