Day 6

Följer du denna list som ni hittar här och idag är det dag 6.

Your day.

Vaknade vid sju idag av att massa hantverkare kom hem till oss för att riva och göra om hela köket. Gick upp då, fixade mig och fick skjuts till skolan av pappa. Var så jävla trött imorse och började dagen med projekt och företagande, en lektion som man inte gör något på. Håltimme i en och en halv timma, engelska och kolla på film om Shakespeare. ÅT lunch sen i skolan, lax och potatis typ. Sen hade vi naturkunskap och gjorde inte heller något då, satt framför datorer typ. Hade sen företagsekonomi i typ tio minuter innan vi slutade.

Nu sitter jag i biblioteket med Lena, Miranda, Julia och Ronny. Dom sitter och diskuterar kukstorleken på killarna i klassen, väldigt intressant! Nu vet jag en hel del asså. Nej men ja, jag väntar på att italienskan ska börja. Efter det så ska jag väl hem till ett hus i kaos och packa mina saker inför Stockholmresan. So long suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0