Day 2

My first love.

Ja om man ska ta den personen som jag först var kär i, och antagligen den person som jag varit som mest kär i  under hela mitt liv så är det Hamza. En kille som jag träffade via playahead (haha jag vet hur töntigt som helst) men iallafall. Så vare! Jag tror jag var typ 13/14 år när han och jag umgicks. Det går faktiskt inte att beskriva med ord hur jag kände för honom.

Jag kommer inte ihåg så mycket utav det hela, vi var iallafall aldrig tillsammans och jag minns inte heller hur vi slutade prata. Det kan hända att jag stöter på honom eller att någon av oss hör av oss via msn nu för tiden, men annars inget mer. Det var roligt så länge det varade. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0