Day 1

Presentera mig? Ja, haha. Vad ska man säga?

Jag heter Sandra Linnea Victoria Carlén, därav mitt bloggnamn, SLVC. Flyttade i Augusti till Karlskoga från Stockholm, bytte skola och rubbet. Kom rätt plötsligt så kanske inte var det roligaste men jag trivs faktiskt här. Klart jag saknar Stockholm något enormt, allt från känslan, den helt annorlunda atmosfären, vännerna, skolan, festerna, stadsrytmen. Allt! Menmen det är inte så farligt här som alla i Stockholm verkar tro (alla ni tror ju fan att jag bor i Norrland, men nej jag bor fan rakt västerut!!!)

Jag har höga krav på mig själv. Jag har aldrig fått ig på ett prov i hela mitt liv. Jag har fått g några få räknade gånger. Jag skulle bli lite smått självmordbenägen om jag fick vg i matte tillexempel. Jag blir inte nöjd om jag får vg i ett ämne, jag tycker vg är dåligt. (För att vara mig) för det är ju egentligen fan bra! Jag skulle kunna döda någon för min familjs skull.

Ja, nu orkar jag inte säga något mer. Eller jo, jag är typ beroende av kladdkaka. Mycket viktig detalj. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0