Day 07 – Your best friend

Denna är väldigt svår, jag har liksom flera bästa vänner egentligen. Känns elakt på något vis att skriva ut, eftersom somliga kan känna sig bortglömda. Men jag anser ändå att Peter och Agnes är mina absolut bästa vänner. Tätt därefter kommer ändå Caroline, Oscar och Sara.

Agnes Le Blanc.

Det går inte att hitta en finare människa, både på ut- och insidan. Denna tjej är felfri! Vi har känt varandra sen 2;an och gått i samma klass fram tills slutet av 9;an. Det har liksom alltid varit hon och jag, och det är verkligellen inget jag kan klaga på. Denna tjej kan man berätta allt för, och henne är den enda person i denna värld som jag litar till 100% på. Jag kan berätta allt för dig och jag vet att du finns där. Vi delar samma sjuka humor, vi kan förstå varandra såsom ingen förstår mig. Jag vet alltid vart jag har dig och jag vet att vi kommer ha en lång vänskap. Jag älskar dig.

Peter Trägårdh.

Du roliga underbara jävel! Ett gott skratt sägs förlänga livet, med dig skulle jag fan vara odödlig. Går inte att hitta en bättre kill-kompis. Spelar ju fan ingen roll att du är kille jag kan göra allt framför dig (allt) tror inte jag ska skriva ut vad här dock. Vi har väl gjort det mesta man kan göra här i livet, allt från att förstöra bussresor för människor till att du spyr floder i mitt hus (interna saker). Frågan är vad jag skulle göra utan dig? Kan inte och vill inte heller föreställa mig det. Tack för att du finns. Du är guld värd!

Caroline Melander.

Du kom in i mitt liv lite som en räddare i nöden. Första dagen i skolan och du och jag klickade direkt. Efter det har vi väl varit nästan osklijaktiga? Du känns verkligen som en syster för mig. Jag kan prata med dig och vet att du lyssnar, du finns alltid där. Jag är så otroligt glad att jag träffat dig för du är verkligen en otrolig människa! Du är så lik mig på många sätt och jag kan verkligen vara mig själv med dig. Du förgyller min vardag och gör mitt liv till det bästa!

Oscar Hjälmer.

Ja mitt ex är en av mina närmsta vänner, låter kanske lite weird men så är det! Du känner ju mig ut- och in. Jag kan alltid ringa dig, alltid prata med dig, du ställer alltid upp och jag tror jag uppskattar dig för lite för hur underbar du är mot mig. Du var den perfekta pojkvännen och är den perfekta bästavännen!

Sara Swalling.


Vi har varit vänner i 12 år. En lång och väldigt händelserik vänskap. Dig kan jag dock aldrig bråka med, aldrig seriöst. Vi har kallat oss bästa vänner i dessa tolv år och jag kallar dig fortfande det, trots att vi glidit ifrån varandra en bra bit. Men inget kan undgå då jag är själv med dig, det är oslagbart. Jag vet att ingen känner dig så bra som jag och ingen känner nog mig så bra som du. Vi har gått igenom allt tillsammans, allt. Jag kommer alltid finnas här för dig, oavsett vad. Det är ett faktum. Sluta bara hänga med alla tattare, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0