What's for dinner?

Aaaa i brist på annat som rubiknamn så why not? Jag ska laga middag idag, yakiniku. Sjukt gott, var det jag lagade på Oscars 18-års fest till alla, och då var det ju lyckat iallafall. Från det ena till det andra - gårdagen var fan rolig, fick lära känna massa nya sköna människor, kommer tyvärr inte ihåg namnen på dem sådär dagen efter men jag hoppas jag hittar dem på facebook eller något på nått sätt.

Allt var fan lyckat igår förutom att Rebecka blev inlåst jättefull på toaletten och däckade tillslut där och ingen fick upp dörren eller tag på henne överhuvudtagen, lite smått panikartat. Mötte iallafall min otroligt berusade bror i Gullmars någon gång runt tre och åkte hem och somnade typ dirkt. That's that. Jag tog inte bilder under kvällen för min digitalkamera är ju trasig men vem vet, något kanske kommer upp på facebook ändå. I hope not...  Nu måste jag gå till Hemköp och handla semsamolja. Bara Oscar följer med mig så... :) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0