What to do?

Fredag, riktigt sweet! Jag blir riktigt lycklig av detta väder, varmt som bara den och dessutom är det ju ljust ute, man kan vara ute hur länge som helst typ, det gillas!

Kvällen ska iallafall spenderas med Agnes, Peter, (Andreas&Axel?), vi ska grilla. frågan är bara vart, i Sköndal känns rätt segt, men tanto, skinnis etc. kommer ju alltid polisen till och heller ut allt roligt man  har med sig, och det orkar jag inte direkt... Funderar på Djurgården, hörde att rätt många kompisar ska dit ändå, så det kan alltid vara något. Vi får se..

 Ska göra en pastasallad strax iallafall, sen kör vi!! Fekke. Haha, Nationella i matte idag gick verkligen sjukt bra, riktig lättnad. Nu känns mvg:et säkrat iallafall, alltid skönt att veta. No worries. Nu ska jag ut i solen och steka lite. Puss

Today in school, jag, Anna och Boel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0