Torsdag - ledigt!

Sweet. Sitter alltid fint med ledigt från skolan, speciellt i kombination med värme och sol. Ren lycka. Däremot ska jag egentligen jobba idag, men det blir inte av. Får lov att jobba på lördag istället, men då jobbar iallafall Ida så det ska nog inte vara så farligt.

Det är nog tur att jag hade ledigt idag, i och med att jag blev väckt inatt av en något onykter person som ringer mig och ber om hjälp. Så blev tvungen att vandra iväg och möta honom för att han skulle komma hem. Alltid trevligt att gå på nattpromand 4 på natten och någon som dräggar runt och inte kan gå rakt för ett ögonblick, speciellt när jag är sjukt trött.. Nåväl, lite snäll måste man ju vara.

Nu ska jag få liv i Peter och möta honom och ha en trevlig kväll. Imorgon är det nationella i matte A, tagga till! MVG it is. Hoppas jag iallafall, kommer slakta läraren om jag inte får mvg i matte. Haha. På återseende. Puss!

Kommentarer
Postat av: Timmarit

I recomend this site

2011-04-06 @ 18:01:38
URL: http://timmarit.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0