Tagga till!

Dagen har varit skön som fan, hade egentligen inte tänkt komma till skolan, i och med att svenskan var iställd, då återstår bara administration 8:00 på morgonen och spanska klockan 12. Orka värsta håltimman och börja så tidigt, dessutom är spanskan bara 50 minuter. Men ja, på något vis så kom jag ändå till skolan till spanska, duktiga jag.

Därefter så åkte jag hem lite snabbt, böt om och mötte sen Sara hemma hos henne. Efter det gick vi ut, mötte Carro och åkte till Farsta centrum och jag skaffade två nya tröjjor. Nu fixar jag mig lite, byter om osv.. Ska ta någon drink hemma strax och sen rulla och möta Nathalie och åka på inflyttningsfest hos Sofia, hoppas på en riktigt trevlig kväll. Peace out!


Jag och liten bästavän igår.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Eeeh tack för man e liten daaa

2010-05-08 @ 03:21:28
Postat av: Anonym

Du e det din myra =)

2010-05-08 @ 15:29:48
Postat av: simon

fan vad du är het på din header!

2010-05-10 @ 18:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0