Rollercoaster

Dagen har verkligen varit en berg&dal bana. Började med att jag och Boel vaknade klockan 06:00 av första väckarklockan, OM vi var trötta då.. Men vi drog oss upp, fixade oss och åkte till skolan så vi var där 20 minuter innan vi började (vilket jag sen kom på kunde varit 20 minuters extra sovtid menmen) vi var iallafall tid till nationella som gick superbra! Det var ju sjukt lätt så där tror jag fan på mvg, sweet.

Efter det gick det ner igen, utan att nämna namn eller något så har något jättetråkigt hänt verkligen fel människa. Varför är det alltid så att det är de snällaste och mest oskylda som drabbas av jobbiga saker? Men jag finns här för dig hjärtat, always!

 Därefter åt vi lunch, ganska glatt ändå. Sen gick det ner långt jävla ner i helvetet. Bråk, diskussioner och gud vet vad hela dagen. Var tvungen att stoppa tjaffset och snabbt gå till min historielärare för att han ville prata med mig, fick tydligen rätt bra betyg på mitt prov så jag är fan jättenöjd. (med tanke på att det historia dåra) Därefter när jag kommer ut glad så börjar det igen, folk gråter, folk hatar och aa... Jobbigt. Min mobil har ringt ständigt idag, alla ska prata om vad enligt dem är sanningen och blablabla. Blir bara lite mycket ibland, känns jobbigt att stå i mitten av alla och typ bli tvungen att välja sida. Jag håller bara tummarna för det bästa!

nu tänkte jag iallafall trösta mig själv med en stor kopp chai latte och Ugly Betty, därefter mitt älskade Desperate Housewives, innan jag ska sova dåra. Godnatt


This is my day. Runt upp och ner och jävligt invecklat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0