Min helg

Jag har haft en riktigt bra Valborg. Orkar inte skriva vad jag gjorde, men middagen/förfesten hos mig var iallafall jävligt lyckad. Vi var väl närmre 30 personer iallafall. Gårdagens bajen-match gick ju inte lika bra, förlust med 3-2 men det vi tar igen detta!!

Därefter åkte jag hem med min farbror plus resten av släkten på pappas sida, åt middag här och (till min förvånan) fick jag presenter redan nu, jag fyller ju först år om typ två veckor, men min farbror och fasters familj gav mig iallafall pengar och några par all star skor, sweet! Nu ska jag ut och möta Peter och Agnes för en liten pratstund och sådär, därefter blir det hem och kolla Avatar som jag och mamma köpte igår, har ju inte sett den än så det är ett måste! C'ya


Dessa par fick jag:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0