Långhelg = nice!

Sol, ledigt några extra dagar och på jävligt bra humör! Dagen har varit riktigt bra, började med nationella i matte A, väldigt enkelt måste jag säga. Fast jag är lite weird, tyckte MVG-delen var mycket enklare än G-VG delen :s Haha.

 Jaja, efter det åkte jag till Farsta, mötte Sara, Caroline och Dennis och gick runt i centrum där. Min fina bästa vän köpte födelsedagspresenter till mig söt som hon är! Även om jag nu vet vad jag har fått så slog jag in skiten när jag kom hem bara för att få öppna det igen, vilket jag gör när jag ska ha massa vänner här..

Efter det åkte jag hem snabbt, böt om och sen till sjukhuset på kontroll.. Nu är jag hemma igen, färgar min utväxt just nu. Sen ska jag möta Peter, åka och sola och därefter möta Sara, Sandra, Niclas och massa folk för att grilla ute och ha det trevligt. Puss!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0