It's been a long time

Wazzzuuup!? Först vill jag bara tacka alla mina fina vänner som kom på min födelsedagsmiddag. Sjukt roligt att så många kunde komma och tack för alla jättefina presenter, hur gulligt som helst!! Om folk sett vissa bilder på facebook så skyller jag på ett jävla kortspel vi körde och alkohol, ingen vidare blandning. Speciellt när folk har kameror, fast roligt var det ändå. :)

 Idag är det iallafall söndag, jag ska åka och sola och det är det enda jag har planerat idag. Kanske drar ut och grillar med lite vänner ikväll, sånt gillas alltid.. Imorgon är det min birthday, yey! Jag har typ inte önskat mig något alls så har inte förväntningar, förutom en digitalkamera. MEn vi får se, roligt att fylla år på en måndag, -.- skola och allt. It sucks... PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0