Fredags


Detta är den enda bilden som får visas.
Kvällen börjde med att direkt när vi kom dit så gick jag och Nathalie ut för att röka, och så kommer Ischten och Jakob ut, klart ska dom skåla så det skvätter ÖVERALLT så jag får fullt med vodka, malibu och vafan det var dom drack i ansiktet och ögonen så jag inte ser ett skit. Nathalie börjar as garva och jag springer runt och försöker hitta toaletten medan jag skriker "my eyes". Haha, efter det var man ju inte det vackraste, mascara i hela ansiktet och jaaa... Men har man inge smink med sig eller så så får man fan bara köra. Inget ska förstöra så jag tvättade av sminket rätt som var överallt ordentligt och körde. FKB! hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0