Fredag

Bara för att leka storbloggare så ska man langa fredagens outfit...


Edit: Varför ser man "slampig" ut om man har shorts/klänning & höga stövlar?
Vadå egentligen man borde väl se slampigare ut med klackar eller ballerinaskor till,
man visar ju egentligen upp mer utav kroppen då, right? Men om man kör men höga stövlar
med någon spets tröja som inte har urringning ser det plötsligt modeaktigt ut? Don't get it.
Hade jag haft en urringad tröja till jeansshortsen jag har på bilden hade jag sett billig ut, weird.


Kommentarer
Postat av: deee

jag tycker du ser riktigt läcker ut !rawr

2010-05-28 @ 17:40:31
Postat av: Fredde

jätte snyggt och väldigt sexigt...inte slampigt

2011-08-09 @ 09:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0