Fem saker med killar som jag dör för.

1. En fräsch kropp! Jag klarar inte av personer som har finnar över hela kroppen, de flesta i min klass vet mitt skräckexempel på hur illa somligas kroppar kan vara. Att ha finnar över hela ryggen och tillochmed magen är fan inte snyggt. Lagom solbränd, lagom tränad, inte lukta svett och inte ha finnar överallt är väl inte för mycket att be om? Man behöver inte ha värsta slitz kroppen direkt.

2. Mulatter. Mulatter med gröna/blå ögon. Jag faller pladask. Man drunknar i ögonen. Give me

3. Lite "badboy" stilen, kanske inte den killen jag blir tillsammans med eller så, men fan den killen men spanar in och som gör mig knäsvag. Inte en pojke som sitter hemma och håller mamma i handen på helgerna eller alltid sitter framför datorn, ha ett liv och ha fritidintressen förfan.

4. Ärlighet. Att inte snacka skit bakom andras ryggar, att stå för vad man tycker, att inte såra sin tjej med massa lögner osv, utan helt enkelt att alltid vara ärligt. Något som alla tjejer uppskattar.

5. Skäggstubb och mörkröst. Oh jag tror jag dör. Det finns inget sexigare än skäggstubb, och en mörkröst är ett måste. Speciellt i och med att jag har världens manligaste röst, kan fan inte ha en kille som låter kvinnligare än vad jag gör. Nejnej killar som låter som om dem fortfarande går i 1;an är inge för mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0