BORING!

År 2009 så..

Vad hade du för hårfärg - Blond fram till Augusti sen brun.
Hur lång var du – Som nu, 173 typ.
Vem var du kär i - Oscar!
Hade du nån pojk-/flickvän – 6-7 månader.
Vad brukade du göra på fritiden – Vara med Oscar mestadels.
Vilka umgicks du med – Alla mina vanliga vänner?
Var allt bättre då – Det känns lika bra nu.
Skulle du vilja gå tillbaks dit – Don't know.
Har du förändrats – Lite kanske.

Nu:
Vad har du för hårfärg – Brunt
Hur lång är du? – 173 cm.
Vem är du kär i – Ingen.
Har du nån pojk-,/flickvän - Nej.
Vad brukar du göra på fritiden – Vara med vänner.
Vilka umgås du med – Mina älskade vänner.               
Hur ser du ut? – Trött och osminkad just nu.

Har du:
Kysst någon – Ja
Sovit brevid någon med samma kön – Ja
Sovit brevid nån med motsatt kön – Ja
Slagit ner nån – Ja
Ljugit för en bra vän – Ja
Svikit någon – Ja..

Vem:
Skrev du senast till på msn – Ingen aning.
Kramade du senast – Ida tror jag.
Sov du hos senast – Hemma
Vill du vara just nu - Full
Ringde dig senast – Boel ringde mig.

Vad:
Drack du senast – Vatten.
Köpte du senast – Cigg.
Gjorde du igår – Var i skolan.
Ska du göra imorn – HA prov i skolan.
Vill du göra just nu – Äta sushi, vara med vänner och ha roligt.
Åt du senast – Glass!
Är närmast dig som är rosa – Någon ful lådsak.

Kärlek :
Du har sårat nån så den började gråta – Antagligen.
Nån har sårat dig så du börjat gråta – Ja.

Ärlighet:
Du har gjort nått som du lovat nån annan att inte göra – Om jag har..
Jag har gjort något som jag har lovat mig själv att inte göra – Tyvärr..
Jag har smugit ut utan lov - Haha ja.
Jag har ljugit för mina föräldrar vart jag är – Förut ja.
Jag har en hemlighet som ingen vet om – Jo det skulle man kunna säga.
Jag har fuskat i ett spel – Hur tror du annars jag vinner?
Jag har struntat i ett prov – Jaaaoo

Dåliga Tider:
Jag har skadat mig sjäv – Inte avsiktligt?
Jag har druckit alkohol – Ja.
Jag har tagit medecier mot drepression – Nej.
Jag har sovit en hel dag utan att behövt det – Yes.
Jag har vaknat gråtande – Ja.
Jag har somnat gråtande – Ja.

DÖDEN:
Jag hatar begravningar - Vem gör inte det?
Jag har sett någon dö - NEj.
Någon du har känt som nyligen som dött - Ja..


Kommentarer
Postat av: boel

du är världens bästa vän!

2010-05-05 @ 17:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0