Birthday

It's my birthday in a week! YEY! Norges nationaldag dessutom, för de som nu kan tänkas bry sig det minsta. På fredag blir dessutom min födelsedagsmiddag med mina närmsta av, riktigt trevligt hoppas jag det blir. Btw så var jag inte i skolan idag, skulle ha typ orgenteringsprov i en timma som började vid åtta och sen slutade vi för dagen, orkade verkligen inte plus att jag hade galet ont i halsen imorse så fick en liten sovmorgon istället :') Har även hämtat ut mitt legg nu, så Ida ska vi köra snart eller? ;) Hehehe bye lovers



Min förra födelsedagsmiddag:

Jag och Bästavän.

Sofie och Caroline,

Meliha och Maria.


Kristoffer, Oscar och Mark.

Felix och Sebastian.

Jesper och Fredrik.

Det hela slutade iallafall med att jag och Jesper däckade hemma hos Fredrik.


Kommentarer
Postat av: Ida

Haha lätt! Kryssning vafan! <3

2010-05-11 @ 15:17:20
URL: http://idacupcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0