Abortnej.se

Har varit i stan idag med Boel, handlade lite och åt. Och så när vi var vid t-centralen, sergelstorg så ser vi ett gäng idioter som står med värsta plaggaten där det står "abort är mord" och massa skit och så visade dom massa bilder på hur fostret ser ut typ vid 5-11 veckors ålder osv.. Själv tycker jag att tjejen fan själv ska få bestämma om hon vill ha barn eller inte, men iallafall så jag gick fram till idioterna och frågade någon importkärring om hon tycker att (som exempel) "en tolvårig flicka blir våldtagen av sin pappa och därefter gravid, tycker du då att hon ska tvingas att föda barnet?" Kärringen blir tyst som fan och svamlar sen fram ett ja. Vafan är det för idioti? Blir sjukt sne på sådant. Det är väl fan tjejens eget val, visst killen bör få ha något att säga till om men speciellt inte när man blivit våldtagen. Ibland vill jag bara skjuta sådana idioter... Nu ska jag kolla klart resten på hockeyn, sen duscha och möta Oscar. Hejsvej....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0