A little bit

Dagen har varit bra. Sov bort första lektionen därefter kom jag till skolan, hade matte och därefter historia där vi skulle opponera (rätt skrivet?) uppsatser som andra i klassen gjort, jag var inte ett dugg förberedd och ja, det var tydligen värsta överseriösa grejen, men jag tror iallafall jag drog ihop lite bra skit att säga. Därefter hade vi företagsekonomi som var rätt värdelös och sen slutade vi.

Efter skolan så åkte jag och solade med Ellen, mötte därefter Peter ensam och åkte in till stan för att ta en fika eller så, egentligen tänkte vi sätta oss i Humlegården men det började regna lite precis när vi kom fram så vi sket i det. Istället mötte vi även upp  Agnes och gick till Fresco och käkade, Ceasarsallad for the win. You gotta love it! Satt ett gäng greker nära oss också, sjukt roligt att driva sönder dem iallafall.. Efter det åkte jag med Agnes och solade (igen). Nu är jag hemma och ska strax möta Oscar för en promenad och sedan bada. C'ya



Bild på Peter, bara för att(?)


Kommentarer
Postat av: fashionfairy

Hej hej fin blogg :P

2010-05-27 @ 21:53:24
URL: http://fashionfairy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0