Båååriiing

Lovar du att vara ärlig? Visst.
Du heter: Sandra Carlén.
Smeknamn:
Har inte direkt något.
Låt som när du är ledsen sörjer till? Har ingen speciell låt sådär, finns väl flera.
Beroende av: Cigg, godis, skratt, vänner&familj.
Vem behöver du mest just nu: Mamma, always.
Vad tror folk om dig?
Det är nog olika, de som inte känner mig tror ofta jag är världens bitch och tror på massa skit som folk hittar på... Tyvärr. De som känner mig gillar nog mig. :)
Stämmer det? Jag är snäll, jävligt spontan och ärlig.
Vad får du oftast komplimanger för? Mina ögon/kläder av tjejer, killar typ bröst, rumpan&ansiktet.
Vad säger du för att imponera på någon? Har ingen riktigt raggningsreplik, är mig själv.
Hur imponerar man på dig? Med bra humor. charm och självsäkerhet.
Brukar du skratta för dig själv? Haha alltid!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "Varför la du på?"
Var bor du? Sköndal.
Trivs du där: Jorå det är trevligt.
Äger du några converse: Yes.
Sprit, cider, vin eller öl: Cider är galet gott. Vodka och vin funkar. Dör av öl.
Brukar du bli för full: Brukar? Jag vet inte, någon gång per helg händer det såklart.
Vad har du för mobil operatör: Comviq
Är du allergisk i mot något: Nej, inte vad jag vet än.
Har du haft sex idag: Nej.
Nästa mål i ditt liv: Lyckas med gymnasiet och plugga vidare.
Hur svarar du i mobilen: "Hallå?" Om det inte är någon nära vän, då kör jag mer på "Tjeeenare pudding!"
Vem ringde du senast? Något nummer som ringde mig imorse, vet inte vem det är.
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Boel - Att hon stod ute och rökte och sådär, hade ingen att prata med typ.
Antal timmar sömn inatt: 12 timmar typ.
Sov du ensam: Nej.
Brukar du komma i tid: Jag tycker det men det gör nog inte mina lärare.
När mår du bra: När jag är med mina nära vänner, skrattar mycket, livet går bra, såsom skolan, familjen osv. När man har mycket pengar och känner sig snygg!
När blev du fotad senast: Igår.
Hur känner du dig nu: Förskyld,trött.
Vanligaste färg på dina kläder: Svart skulle jag tippa på.
Vad tycker du om fötter: Asså har inte värsta fot-fobien men det är väl inte det mysigaste.
Vad saknar du: En miljon skulle väl inte sitta fel.
Hade du en bra kväll igår: Mycket skratt osv så ja!
Favoritdryck på morgonen: Vatten.
Rakar du benen: Mer på sommaren än vintern men ja.
När brukar du oftast gå och lägga dig: Vardagar mellan 10-2 och helger kan vara allt möjligt.
Är du blyg? Framför snygga människor? JA. Vet inte vad det beror på, haha.
Sysslar du med någon idrott: Fuck no.
Vill du hellre ha mail än brev: Läser aldrig mail, raderar alltid alla jag får.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej, attraktion men inte kärlek.
Har du spytt offentligt: Ja.
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Leka med min kuk, testa att knulla en tjej.
Är du nöjd med ditt liv: Yes!
Är du bortskämd: Vissa säger det, men nej.
Vad gör du imorgon: Måste plugga men we'll see.
Vad är det värsta du vet? Falska människor, såna som tror för mycket om sig själva, de som inte står för vad de säger.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Olika, bränner liksom alla pengar direkt.
Vad behöver du just nu? Ta en cigg och få lite värme till Sverige.
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Rihanna, snygg och inte värsta skinnybitch.
Vad längtar du till? Sommaren som fan.
Har du bra vänner och äkta vänskap? Absolut!
Vad använder du för shampoo? Elvital total repair tror jag det heter.
Vad är det finaste du fått? Min kissemiss.
En speciell dag du minns: Jag minns många speciella dagar. 
Hur gammal är du: 16, närmar mig 17.
Tycker du om någon just nu: Jag vet faktiskt inte, försöker komma på om jag gör det eller inte.
Om fem månader: Är jag 17, solbränd och sitter ute med vänner i någon park och myser hoppas jag.
Du samlar på: Fina minnen.
Gröna eller röda äppeln: Röda.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Olika, beror på vad/vem jag är arg på.
Gillar du golf: Kan inte spela.
Vilken tid gick du upp idag: Peter väckte mig vid 11.
Har du sovit i din egna säng inatt: Yes!
Har du strumpor på dig nu: Ja.
Vad ska du göra ikväll: Skulle på fest på Östermalm men vi får se. Pappa är hemma och har köpt luftslottet som sprängdes på dvd så kanske ska kika på den med familjen annars.
Är det okej att gråta: OM det är! Ibland älskar jag bara att gråta, allt känns bättre efter.
När grät du senast: Vet faktiskt inte just nu, men jag gråter rätt ofta.
Laddar du ner musik och film från internet: Nej. Laglydig jävel!
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Shoppa galet, resa massa, lägga undan minst 600.000 till framtiden, operera silikonbröst.
Bär du glasögon eller linser: Nejnej.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej inte direkt.
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Olika, helst runt 1-2.
Har du piercing: Öronen, naveln och tungan.
Vill du gifta dig: Om jag hittar den rätta så ja.
Vill du ha barn: Jadå.
Solar du ofta: Sådär, det är inte bra men det är så fult att vara likblek.
Är du bra på att laga mat: Faktiskt :)
Gillar du att dansa: Jorå. speciellt på fyllan.
Är du flygrädd: Nej.
Hur vig är du: Lite vig, fast kan ju inte direkt gå ner i splitt eller så.
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten eller cola!
Vilken är din favoritglass: Hallon eller citron sorbet!
Tror du på ett liv efter döden: Vet inte..
Tycker du om sushi: Alltid!
Vad äter du helst när du ser på film: Popcorn eller godis.
Bor dina föräldrar tillsammans: Japp.
Har du tandläkarskräck: Nej.
Är du en morgon eller kvällsmänniska: Vet inte.
Vilken ögonfärg har du: Mörkblå.
Har du någon gång gråtit dig till sömns: Ja.
Biter du på naglarna: Nej.
Senaste låt du hörde: Look after you - The fray
Vad gör du på helgerna: Festar, sover, umgås med vänner/familj.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jasså du! så du fick mitt sms din voluspa! :D

jag sitter och läser din blogg för ja har så tråååkigt, bajsbajsbajs. jag e röksugen och du är trött:D

farväl min fagra mö



best wishes to my lady lump.



ja, om du inte fattat vem de är förrän nu blir jag riktigt besviken

peace out

2010-03-05 @ 21:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0