Torsdag!

No work today, måste plugga my ass off. Har svenska tal imorgon, började skriva det jag ska säga nyss, haha fail. Hatar att prata inför min klass, jag är en enda stor stammande tomat då. :( Inte roligt.. Förövrigt måste jag göra en historieuppgift som jag inte lämnat in när jag skulle gjort det för två veckor sen snart, ska göra skiten imorgon, annars har jag svenska uppsatsskrivning i 3 timmar nästa vecka, prov i administration och prov i samhälle. roligt!

Från det ena till andra så blir jag galen, hur kan killar fucka ens hjärna så grovt? Kan inte få bort skiten ur mitt huvud just nu, orrrrrrrrrrkar ej. Jag sjunger Sean Paul nu för att bli på bättre humör, det funkar litegrann iallafall. Förstår dock bara typ inget av vad han sjunger men jag kör mitt egna race. kanonbra!

Ska bada nu. Snopphej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0